close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוכנת פריוריטי מובייל – לנהל מכף ידך

מערכת שורשכ תמוז, תשעט23/07/2019

בעולם הניהול המודרני יש לשאוף לנהל ולהוביל גם מהנייד. אודות תוכנת פריוריטי למובייל

תגיות:
כמנהלים בחברה, אתם יודעים עד כמה עניין השליטה והבקרה חשוב. עם התקדמות הטכנולוגיה, נראה שחברות רבות מצטרפות למרוץ להצלחה; כל אחת מחפשת כיצד להתייעל יותר. תוכנת פריוריטי מובייל היא החידוש האחרון והמבוקש ביותר בשוק. דמיינו את תוכנת הפריוריטי המוכרת והאהובה כל כך, בתוך הסמארטפון שלכם! בלחיצת כפתור אחת מכל מקום בו תהיו, תוכלו לבצע פעולות שונות ולפתור בעיות.

תוכנת פריוריטי מובייל תסייע לכם ליצור אסטרטגיית מובייל יעילה
פריוריטי הינה תוכנה בפיתוח ישראלי, שפותחה על ידי חברת התוכנה Priority software. התוכנה נפוצה ואהובה
מאוד הן בישראל והן בחו"ל, ויתרונה המרכזי הוא גמישותה והתאמתה המהירה לשינויים המתחוללים בחברה. תכונה זו מתכתבת נהדר עם הצורך שלנו לשאת את הנתונים החשובים לנו לכל מקום ולשלוף אותם כאשר אנו זקוקים להם. החל מתמונות, רשימות, דואר ועוד. עבור מי שאינו יושב באופן קבוע במשרד, האפשרות לשאת את המידע החשוב לו היא כמעט מצילת חיים. יצרני מערכות ה- ERP בכל העולם מודעים לכך, ובכל יום משוחררים לאוויר העולם עדכוני תוכנה שמטרתם להקל עוד ועוד על שגרת היום יום של העובדים.

תוכנת פריוריטי מובייל לבדה היא נהדרת, אך מלבד השימוש בה יש ליצור אסטרטגיית עבודה במובייל שתהיה יעילה ותקדם אתכם.

הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לבנות אסטרטגיה:
• שימוש פשוט וידידותי – כשמדובר בתוכנה, לווא דווקא ERP, נראה שהמשתמשים יזנחו אותה במידה ואופן השימוש בה יהיה מסורבל מידי. אם חוויית המשתמש לא ידידותית מספיק, הם כמעט ולא יעשו שימוש בתוכנה, גם באופן לא מודע או מודע. יש לשאוף לשילוב תוכנת פריוריטי למובייל שהינה ידידותית ומובנת!
• מי ייהנה מהשימוש בתוכנה? – אנשי מכירות, טכנאים, ועובדים נוספים שלא נמצאים מול המחשב במשרד כל היום יוכלו ליהנות מהשימוש בתוכנת הפריוריטי למובייל שלהם. אם להיות מדויקים יותר, נראה שכיום כמעט כל עובד בחברה יוכל לעשות שימוש באופציה זו, והחברות מנצלות זאת. כל עובד בחברה יוכל לבצע את עבודתו מכל מקום; מנהל הרכש יוכל לאשר הזמנה, מנהל יוכל לעדכן סטטוס בעת נסיעה לחו"ל, ועוד.
• Apple או אנדרואיד? – בעבר, כל חברה הייתה מקפידה להתאים את התוכנה אך ורק למערכת הפעלה ספציפית. כיום כבר לא חייבים לבחור ואתם ממש לא חייבים לזרוק את האייפון האהוב שלכם לפח. תוכנת פריוריטי מובייל תוכל להיות מותקנת על גבי כל מערכות ההפעלה. המשמעות היא שכל עובד יוכל להיצמד לפלאפון האהוב עליו!

בואו ללמוד עוד!
אם גם אתם מעוניינים להתקדם, להקל על עצמכם את העבודה ולהפיק הרבה יותר בזמן קצר יותר – בואו ללמוד עוד על תוכנת פריוריטי מובייל המתקדמת שלנו! אנו מזמינים אתכם אלינו לכוס קפה טוב, ולשמוע מאיתנו את כל ההסברים והדברים שאתם חייבים לדעת על הפתרון המהיר והמתקדם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה